Litujeme

Marek Navrátil

Marek Navrátil

Litujeme.
Litoval minulý týden eshop, že objednané zboží nedorazilo včas.
Litovala i služba rozvážející jídlo, že jsem nebyl s jeho kvalitou spokojen.
Litoval poskytovatel internetu, že měl výpadek a moc litovala firma XY za cosi; a ptala se, zda pro mě může ještě něco udělat.

Minulý týden na mě nasadily své osvědčené metody značky, firmy i produkty.
Na “kanálech” vzbudily RADOST, touhu mít a CHUŤ KLIKNOUT.
Prší! Objednej si jídlo domů! Psaly ve svých emailech.
A když se nepovedlo splnit, co slíbily,
Posmutněly a politovaly mě.

Mívám chuť to těm firmám na těch jejich zákaznických linkách všechno říct.
I přesto, že je hovor monitorován a já
Frustrován.
Chci jim to říct hned, bez odkladu!
Nečekat na operátora a nemačkat trojku!
A když se k tomu odhodlám a je to celé za mnou, tak se za sebe stydím.
Propadám se hanbou, protože jsem té mladé ženě říkal,
Že se opakuje jako gramofonová deska.
A přitom ona ani neví, o čem mluvím.
Gramofon!

Nezávidím jí a všem ostatním jejich práci.
Lituji reklamační techniky, zákaznický servis a zkrátka všechny ty, kteří jsou a nejsou odpovědní za chyby druhých.
Lituji je, protože to je frustrující práce; nabízet lítost.
A budiž dnešní zamyšlení omluvou Vám všem, kteří jste mě minulý týden litovali.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tvorba webových stránek a e-shopů Tipmarker.cz v roce 2019 | Majitel webu: Marek Navrátil