Loajalita

Marek Navrátil

Marek Navrátil

Adaptace je nejdůležitější manažerskou dovedností.

„Vidíte to…“, povzdechl si kandidát na post generálního ředitele: „u pohovoru David říkal, že nehledá někoho na rok, ale alespoň na 5-8 let;
Někoho, kdo tu fabriku bude považovat za svou.
A teď je pryč.“

Přišlo to jako rána z čistého nebe.
„I´ve got some bad news for you.“
Projekt před dokončením.
A to jsme ještě včera s Davidem diskutovali, který ze tří kandidátů je na pozici GŘ tím nejvhodnějším
a dnes je David pryč.
Dal prý přednost lepší nabídce.
Po roce a půl?
Ano.
V čase překotných změn nám kandidáti mizí z výběrového procesu jako pára nad hrncem.
A stejně tak i naši klienti.
David nebyl žádný jobhopper.
„Working with David has always been a pleasure…“
Ke klientovi přišel po více než dvanácti letech strávených v boardu u minulého zaměstnavatele.
Možná je TO mělo varovat.
Byla to „láska na první pohled?“
Prodal jim své neuvěřitelné charisma?
Nabídli mu něco waw?
Předchozího zaměstnavatele opustil po více než deseti (nejlepších) letech svého života. Určitě si říkali: Ten bude loajální, na předchozí pozici byl dlouho!

Stále se při výběru manažerů učím novým věcem.
Třeba tomu, že
Tou nejdůležitější manažerskou vlastností už není
Loajalita.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tvorba webových stránek a e-shopů Tipmarker.cz v roce 2019 | Majitel webu: Marek Navrátil