Přichází změna

Marek Navrátil

Marek Navrátil

Kandidát se stal komoditou.
Linkedin eshopem
a recruiteři nákupčími…

Už dlouho nám všem nepřijde zvláštní dělit kandidáty do kategorií podle roku jejich narození.
V této korektní době.
Baby boomers! (Úplně vidím ten festival odkud tehdy všechny holky přijely s outěžkem.)
A podle toho, kdy se nám naši kandidáti narodili, s nimi (nově) i my, personalisté, komunikujeme.
Jako se zákazníky.
Jinak míříme na Mileniály a jinak na Zetka.
Cílíme na ně jako na zákazníky v retailu.
Personální oddělení korporací mají tučné marketingové budgety.
A firemní kultury nový rozměr prezentace.
V „digitálu“ navíc přesně měřitelný.

Je to hon, při kterém používají metody výkonnostního marketingu.
a tak
Se ruší formuláře na webových stránkách, protože jsou zbytečně složité.
Náborová videa nahrazují pracovní inzeráty, protože jsou už nezajímavé.
Komunikaci s kandidáty obstarávají chatboti, protože je to moderní a žádané.
A pokud „naše“ skupina zákazníků (generace Z), preferuje osobní kontakt, tak se s nimi (jak je libo!) začínáme scházet osobně.

Nejsme už třicet let součástí politického systému, který určoval, na jaké místo, kdo může (byť jen!) aspirovat.
Sociální systémy nediktují hodnoty.
Nabízejí je.
Nám, kterých je v e-shopu sociálních sítí stále dostatek.

#executivesearch #stavimenalidech

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tvorba webových stránek a e-shopů Tipmarker.cz v roce 2019 | Majitel webu: Marek Navrátil